Wednesday, April 30, 2008

ျဖစ္ပ်က္ခဲ့ျခင္း

ကြ်န္ေတာ္ စာမေရးျဖစ္တာ ၾကာပါျပီ။ မေရးျဖစ္တာထက္ မေရးနိုင္တဲ့ ရက္ေတြက ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ ပိုမ်ားပါတယ္။ အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ စာေတြ ျပန္ေရးႏုိင္သေလာက္ ေရးေနပါျပီ။ ေပ်ာ္ရြင္ဖြယ္ရာ သၾကၤန္အခ်ိန္အခါလည္း ျပီးသြားျပီဆိုေတာ့ အားလံုးလည္း ကိုယ့္အလုပ္ကို ျပန္လုပ္ၾကလိမ့္မယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္ထင္ပါတယ္။ သၾကၤန္ျပီးသြားေတာ့ေရာ ခ်စ္သူမရွိတဲ့ သူေတြ ရည္းစားေတြ ရသြားၾကေသးလား။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ သၾကၤန္အတြင္းမွာ ဥပုဒ္ ေစာင့္မလားလုိ႔ စဥ္းစားတုန္း ကြ်န္ေတာ့္ရဲ့ ခ်စ္မမက ဖုန္းဆက္လာတယ္ ရွမ္းကေလး နင္မလာရင္ ငါဒီတစ္သက္ ေယာက္က်ား မယူေတာ့ဘူးေနာ္တဲ့။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ခ်စ္မမကို ေယာက္က်ားအျမန္ ယူေစခ်င္တာ ဒါမွလည္း အေမြေတြအကုန္လံုး ရမွာေလ။ ဟဲဟဲ အလားကားေနာက္တာပါ။
သၾကၤန္မွာ အားလံုး ေပ်ာ္ခဲ့ၾကရဲ့လား။ ႏွစ္သစ္က အခ်စ္ေဟာင္းေတြကို သၾကၤန္ေရးနဲ႔ ေဆးလိုက္ျပီဆိုရင္လည္း အခ်စ္သစ္ ရွာခ်င္သူေတြအတြက္ေတာ့ ရွမ္းကေလး ရွိေသးတာကို မေမ့ၾကဦးနဲ႔ေပါ့ဗ်ာ။ ကဲကဲ ကြ်န္ေတာ္ စာသိပ္ရွည္ရွည္ၾကီး မေရးတတ္ဘူးဗ်။။ ဒါဆိုဒီေလာက္နဲ႔ပဲ ေက်ာ္လာတဲ့ သၾကၤန္ရက္ၾကီးေတြကို ႏႈတ္ဆက္လိုက္တယ္ဗ်ာ...။ အားလံုးေသာ ညီအကို ေပါင္းႏွင့္ တကြ ညီအမ၊ အေဒၚ၊ ဦးေလး တူ၀ရီးမ်ားလည္း က်န္းမာ ခ်မ္းသာၾကပါေစလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ရွမ္းကေလးက ဆုမြန္ေကာင္း ေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ ခင္ဗ်ား...။ ကြ်န္ေတာ္ ၀တၳဳတစ္ပုဒ္ တင္ေပးလိုက္မယ္ဗ်ာ။ ၾကိဳက္ရင္ေတာ့ ဖတ္ေပါ့ဗ်ာ..၊ မၾကိဳက္ရင္ေတာ့ ခဲနဲ႔ လွမ္းမထု နဲ႔ေပါ့ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ သိတဲ့ ကိုကိုမမေတြကို ေျပာတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ လူခ်င္းမေတြ႔ဖူးပဲ ခင္မင္ဖူးတဲ႔ ကိုကိုမမ ေတြကေတာ့ ဘယ္လိုလို႔ ထုႏုိင္မွာလဲံေနာ္။ ေသနတ္နဲ႔ ပစ္ေတာင္မထိဘူး။ ဟဲဟဲ
ရွမ္းကေလး

0 comments: